tisdag 27 juni 2017

SBRs rådgivare i biodlingsfrågor

Karina Karlsson
Har du en knepig fråga om biodling som inga kollegor kan lösa eller behöver goda råd? Då kan du ta kontakt med SBR:s nya biodlingsrådgivare, Karina Karlsson. Här kommer ett brev från henne till alla medlemmar.

Hej!

Jag heter Karina Karlsson och jag jobbar som rådgivare i biodlingsfrågor på SBR – Sveriges Biodlares Riksförbund. Jag finns här för att svara på frågor om allt som rör bin och biodling. Har du till exempel frågor som du inte lyckats få ett svar på i din egen förening kan du vända dig till mig så ska jag göra allt jag kan för att du ska få ett svar på din fråga. Är det rena bihälsofrågor du vill ha svar på kontaktar du i första hand bihälsokonsulent Preben Kristianssen.

Du är välkommen att ringa mig på 0142-48 20 04 eller maila mig på karina.karlsson@biodlarna.se

Kontaktinformationen finns även på hemsidan under fliken personal.

Vänliga hälsningar

Karina Karlsson
Rådgivare Biodlingsfrågor

Inga kommentarer: